Wolfteam oyuncuları'nın istekleri üzerine ölümsüzlük hilesi'ni buldum ve paylaşıma geçiyorum arkadaşlar :) . Mükemmel bir hile kendimde bir wolfteam oyuncusu olarak hileyi kullanırken çok zevk aldım . En güzel tarafıda tamamen proğramsız olması oyunun açığını kullanarak çalışmasıdır . Proğramsız nasıl olacak diyenleri duyabiliyorum :) ama evet arkadaşlar wolfteam ölümsüzlük hilesi tam olarak programsız yaptık .






Wolfteam ölümsüzlük hilesi



Kullanım ;



Hileyi yapmak için özel versiyon karakterinizin olduğu takıma girmeniz gerekiyor . Wolfteam ölüm oyunu C moduna girin . Shift + 1 yaparak mode hack den ölüm oyununu aktif edin . Bir denemede olmaya bilir üzülmeyin  iki , üç denemede olacaktır . Oldukdan sonra Özel kurt'u muzun tuşuna basıyoruz . Ve hersey tamam Ölüm oyunu C de bir adet kurdumuz oldu . Kurda dönüşerek oynayabilirsiniz . kurt canı 200 insan canı 240 olacak eğer canımız 80 e düşerse tekrar 3 e basıp insan - kurt yapıyoruz ve canımız tekrar full oluyor . 

Evet arkadaşlar gördüğünüz gibi yapımı çok basit hiç bir proğram gerektirmeden ölümsüz olabileceksiniz . Yapamayan arkadaşlar için musait bir zamanda videolu anlatımda çekeceğim . Yinede sorularınızı yorum olarak atabilirsiniz .  Hileyi türk serverlarında denemedim ama diğer serverlarda sorunsuz olarak calışmaktadır . 



Sayın wolfteam oyuncuları Bu yazımızda sizlere proğramsız ölüm hilesi'nin paylaşımını yapmış oldum . Bir önceki yazımdada wolfteam lag hack hilesi' nin paylaşımı'nı yapmıştım dilerseniz orayada bir göz atın . Sizler için durmadan çalışıyoruz . Sizde sitemizi günde bir kez ziyaret ederek bizlere destek olun teşekkürler esen kalın .

0 yorum:

Yorum Gönder